- Oferta Formativa
- Informació del curs
-
COMPARTEIX
ANÀLISI DE BALANÇOS DE L'EMPRESA PER A LA PRESA DE DECISIONS
- ADREÇAT A: Tothom
- MODALITAT: Presencial
- DURADA: 8 hores
-
DATA INICI: 10/07/2012
VEURE CALENDARI CURS
- DATA FI: 10/07/2012
- SECTOR: TOTS
- DIES: dimarts
- HORARI: De 9 a 18:30
- ADREÇA DEL CURS:CECOT
- CARRER SANT PAU 6
- 08221 - Terrassa
- Objectiu del curs
- Aprendre a analitzar els principals indicadors econòmics i financers així com el balanç i el compte de pèrdues i guanys com a elements informatius i eines d'anàlisi necessàries bàsiques per a la presa de decisions en l'empresa.
- Formadors/es
-
Sr. Pablo Navas Marqués.
Llicenciat en Ciències Econòmiques. Consultor especialitzat a l'àrea financera, organitzativa i fiscal. Ha estat director financer de diferents empreses d'àmbit local i multinacional com CEYS, TEXNOVO, GRUPO CORINPA.
- Metodologia
- Formació teòrica i pràctica amb especial referència a supòsits pràctics. Es facilita documentació.
- Destinataris
- Directors/es i gerents de PIMES, directors/es i personal del departament financer i comptable, assessors/es fiscals i comptables, i en general, a totes aquelles persones interessades en adquirir coneixements en aquesta àrea.
- Informació acadèmica
- La Fundació Cecot Formació es reserva el dret d'anul·lar el curs si no s'arriba al nombre mínim d'assistents establert recomanables per al correcte funcionament del curs, o bé per causes de força major. En aquest cas, la Fundació Cecot Formació, retornarà l'import de la matrícula.
- Certificació
- Diploma d'assistència
- Programa
- ANÀLISI DE BALANÇOS EN L'EMPRESA PER A LA PRESA DE DECISIONS
- 1. Anàlisi global de l'empresa.
- 2. Anàlisi quantitativa: Estats financers.
- 3. Anàlisi del balanç.
- 4. Anàlisi del compte de resultats.
- 5. Càlcul del Cash Flow o l'estat de fluxos d'efectiu quan no és obligatori.
- 6. Exercici pràctic.
- Drets d'inscripció
-
Soci Cecot: 215€
No Soci Cecot: 245€
NOVETAT 2012: 15% de descompte per als autònoms socis de Cecot.
Beca FCF per desocupats/des: 10% de descompte sobre el preu de no soci.
- Condicions per a l’anul•lació de la inscripció de les accions formatives de pagament:
|
